Feelin' groovy

Idag har jag hittat en lägenhet jag hemskt gärna vill bo i. Jag har råd och det är inte helt omöjligt att jag får den. En tjej hyr ut två rum i sin lägenhet i Eriksberg. Hon har två hundar. Det är typ det jag vet. Nu väntar jag bara på att hon ska svara på mitt mail. Vilken nagelbitare!

Jag mår bra. Helt på riktigt. Jag känner mig mer vaken. Inte så trött och suddig som förr. Det gör inte så mycket att det gör ont. Citodon hjälper rätt bra faktiskt. Och det är så skönt att sova!

I övermorgon ska jag skriva tentan jag missade när jag låg på sjukhus. Jag har inga förhoppningar om att klara den. Det är fortfarande svårt att samla tankarna och jag lyckas inte läsa mycket innan jag tappar koncentrationen. Det är irriterande men det har i alla fall blivit mycket bättre. Jag längtar tills terminen drar igång på riktigt. Grammatiken löser sig nog snart.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0