Pang

Så länge höll eorofin i sig. Två veckor typ. Idag mådde jag dåligt på förmiddagen. Kunde inte äta just någon lunch och stressade till bussen. Utanför föreläsningssalen någon slags grävmaskin med blinkande ljus. Pang ner i golvet. Kramp i en kvart och ambulans till Ackis. Två anfall till på akuten varav ett fick mig att falla och slå huvudet i golvet. Snygg blåtira kommer imorgon - nu horn i pannan. Och vad händer nu? Provtagning imorgon och ny anfallsregristrering någon gång i framtiden. Surt. Som tur är har jag Coco. Allt går att lösa. Orkar jag plugga skickar de uppgifter till mig. Kalas. Det här blir nog bra. Nu sk jag sova och ta hand om mitt stackars huvud. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0