Kram!

Det finns faktiskt flera stycken som fortsätter kolla bloggen hur tyst det än är! Heders! Jag trivs och har det hur bra som helst. Imorgon skriver jag diagnosiskt prov i tre timmar innan jag går på en föreläsning om allmän grammatik. Jag är lycklig! Det är himla fint här och det känns verkligen att jag går vidare. Jag har inte kunnat lista mig på någon vårdcentral än. Behöver ett kvitto på att jag är skriven här först. Men då! Jag har valt ut en som ser bra ut och sen ska remisser skrivas! Nu ska jag äta potatis, fiskbullar och surkål. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har den i min RSS-läsare så jag ser varje gång du bloggar. Är himla dålig på att kommentera vilket jag borde skämmas över.



Lycka till imorgon!

2010-08-29 @ 23:06:18
URL: http://citronfjärilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0