Ett fall för neurologen

Jag har ett sår i huvudet. En bula, två brännsår, blå knän och åtta hål efter infarter varav två använts. Så kan det gå. Vad mer kan jag säga? Jag har ont i huvudet men jag vet i alla fall varför. Jag föll illa och anföll under en föreläsning på sjukgymnastiken igår. På akuten fick jag träffa fina läkare och sjuksköterskor. Min fina sjukgymnast kom och kollade läget två gånger. Processen går framåt. Den neurolog jag träffade skulle överlägga med den där superneurologen som har ansvaret för min hjärna. De ska skriva ett brev till mig om vad de kommer överens om. Jag har fått en ny kallelse till smärtkliniken, den 23e november.

Imorgon gör jag den muntliga delen av tentan. Resten sparar vi tills jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0