Tröttare

Igår somnade jag klockan elva. Sent för att vara jag. Sen vaknade jag klockan tolv. Tretton timmar senare. Vad håller kroppen på med egentligen?

Har varit på apoteket och köpt en ny dosett, mycket bättre än min gamla. Köpte bandage för att linda mina handleder också. Hoppas det hjälper.

Imorn ska min mamma ringa till Sandviken. Jag tycker egentligen inte om det men om det är vad som krävs för att det ska hända något så kan jag leva med det.

För mig kommer det bli en lång dag. Pappa lämnar Hjalmar hos mig kvart över åtta. Jag hoppas det är varmt så vi kan vara ute. Halv elva hämtar han honom på Folkis. Elva är det melodifestivalmöte och sen återstår att se hur mycket jag spelar. Tänkte stanna på skolan och lyssna första dagen åtminstone och sen kolla på noterna själv för att avgöra om det är möjligt för mig att vara med. Jag vill så gärna! Fast det är viktigare att jag håller ihop under orkesterveckan och att jag kan spela med kvartetten då.

Egentligen borde jag inte vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0