Lågenergi

Idag fyller min käre far flera år. Fyrtiotvå för att vara exakt. Grattis, grattis!

Jag har varit i Hertsjö sen i fredags. Myst med mamma och Hjalmar. Löst melodikryss och lagat kalasmat. För det mesta var det bra. Jag är bara lite för trött på allt nu. Orkar inte se allt från den ljusa sidan. Och det är ju dumt.

Därför ska jag nog inte skriva så mycket nu. Inte deppa ihop mer än nödvändigt. Det får räcka med att vintern kom tillbaka och att halva Bollnäs sörjer bandyn. Inte för att jag bryr mig det minsta om den egentligen men det är ju alltid kul när folk är glada.

Vad sägs om en TREO, en Bamsetidning och tidigt sänggående. Mycket bra tror jag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att det låter som en riktigt bra helg. Tänk inte på allt det dumma, ingen mår ju bättre för det. Tänk på mig och att jag ska hitta en bra helg att åka norrut istället!

2010-03-21 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0