Väderomslag

Idag är det sol som gäller. Ute och inne, i kropp och sinne. Ryggen värker väl ungefär 7 på skalan och smålederna är ömma men det är helt överkomligt med TENS och spikmatta mellan varven. Jag packar långsamt ihop lägenheten som ska vara tom före midsommar. Så mycket saker jag har! Och de flesta tycker jag riktigt mycket om.

Största lilla broren kom förbi när samtalsämnena med kompisarna på stan tagit slut och vi återupplevde våra folkhögsskolors melodifestivaler. Måste säga att jag tyckte Bollnäs var bättre än Fridhem. Faktiskt. Nu är han och handlar. Om en halvtimme ska vi till Hertsjö för att äta middag och se på film. Lite lagom ansträngande en torsdagkväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså jo, jag ÄLSKAR fotbolls-VM, men det är gnäll eftersom bloggen får lida då :P

2010-06-13 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0