Regn i själ och sinne.

Idag är en sån där jobbig dag då jag bara kan ligga i min säng under en massa täcken och vrida mig i smärtor eller spy upp hela magen. Helst av allt vill jag inte googla jobbiga ord som smärtklinik, försäkringskassa och socialbidrag. Väntetiden till smärtkliniken i Uppsala är för övrigt ett halvår ungefär. Jag önskar så innerligt att min väntetid till Sandviken kan överföras dit på något sätt och att jag kan komma dit i början av augusti.  Det vore helt perfekt. Jag orkar inte ringa min elleverantör och vill inte packa flyttlådor. Men ett sms från blivande en blivande combo som befinner sig i ett regnigt Spanien piggar upp. Det gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0