På uppåtgående.

Jag ligger lågt med bloggen. Det har varit några jobbiga dagar då kroppen inte alls varit med. Jag har varit sängliggande i Hertsjö och ett tag var ännu en sjukhusvistelse nära. Det var blindtarmen som skulle plockas ut, trodde jag. Helst ville jag sövas och glömmas bort ett tag men nu är det bättre. Jag har fortfarande ont i magen och kroppen men jag står och går och äter igen.
Bröllopet. Ibland kan det tyckas mig oförklarligt att kungahuset fortfarande finns i Sverige men lik förbaskat satt jag klistrad vid TVn och beundrade klänningar och smycken. Jag grät av glädje och rörelse och tyckte att alla var så snälla och fina. Lyckliga människor gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0