Soliga dagar

Gårdagens dagboksskrivning fick ske på stranden. Mamma gjorde sin sista dag som assistent till underbara L så vi åkte till Orbaden. L älskar att bada. Orbaden är känt för sin långa trappa ner till stranden men också för en fantastiskt fin strand. Trappan gillar jag inte. Vi hade jättekul och jag är glad att jag följde med. L och A badade som galningar. Hjalmar lekte mest i sanden och sprang runt.
Idag väntar besök av finaste combo som äntligen befinner sig i Sverige. Tjoho!
Mina händer är tämligen ledsna så nu blir det inte mer skrivet här. Mors!
(Jo: Så här såg det ut för två år sen. Den lilla fyller två på söndag. Den stora kommer hem på måndag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0