När väntan blir en aktivitet

Jag har som sagt väntat på att få komma till smärtkliniken i Sandviken sedan i början av april 2009. Jag är sjukskriven delvis på grund av väntande behandling. I måndags öppnade kliniken efter sommarstängningen och mamma ringde för att kolla läget idag. De hade väldigt mycket att göra. Oj, oj, oj, inte kan hon få komma de närmaste fyra veckorna i alla fall. Fuck you! Om jag väntar i fyra veckor och är där i två hinner jag precis bli utskriven innan terminen börjar. Men jag vet inte om jag orkar tro på det längre. Allt mitt förtroende för kliniken är bortblåst. Den 14e augusti får jag träffa mannen bakom remissen. Min alldeles egna Dr House. Vi får se om vi kan komma på något bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0