Bara så att ni vet

Jag tänker massor. Skriver hela dagarna. I min dagbok. Tankarna jag tänker nu passar nog bäst där.
Men en liten uppdatering kan jag bjuda på ändå. Idag har jag suttit och skrivit på en lekplats till exempel. Med barn springandes runt fötterna och solen gassandes i nacken. Det var trevligt men varmt och på gränsen till vad kroppen klarade av. Den är på det humöret idag.
Det går inte att köpa TENSelektroder längre. Inte på apoteken i Bollnäs i alla fall. Jag fick dem till att försöka beställa elektroder från Umeå men det gick visst inte heller. Det var liksom droppen. Jag kan inte låta bli att skratta åt hur mina hjälpmedel försvinner ett efter ett.
DAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0