Typiskt

Det gick bra. Jag hade bestämt mig för att stanna på skolan hela dagen och kvällen. Öva, spela piano, plugga teori och sjunga. Redan före orkestern var jag för trött men det lättade en stund mot slutet. Efteråt hann jag tacka nej till skjuts hem, gå ner i övningsrummet, packa upp fiolen och lägga den på axeln. Nej, det här går inte. I samma stund började jag blöda näsblod igen. Hann precis med Fröken och fick skjuts hem ändå. Har tillbringat eftermiddagen på soffan och spikmattan. Jo, jag har faktiskt kokat svartvinbärssylt men inte mycket mer. Så himla typiskt mig.

Nyss ringde pappa.
- Kan du ha Hjalmar onsdag förmiddag?
(Jag suckar inombords)
- Självklart.
Så himla typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Just say no.

2010-02-02 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0