Fragment

Det är lungt! Hon är epileptiker!

Men egentligen är du ju jättetrött!

Det är inte konstigt att du är frustrerad.

Kan du komma om två timmar?

Jag har läst på lite om ditt elände.

Kissa i plastmuggen, märk den med namn och personnummer och ställ den i luckan.

Nu har jag gjort alla undersökningar jag kan komma på...

Jag håller en tumme för att du ska slippa det här nu!

Om de fick se hur du har det skulle de lägga in dig med en gång!

Är svimningar samma som epileptiska anfall?

Jag tar kontakt med din läkare så får vi se vad vi gör.

Sover du?

Jag är på ICA nu, vad vill du ha?

Då vill vi inte att du ska vara barnvakt.

Helvete!

Nu måste det bli bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0