Inget särskilt

Jag har bestämt mig för att försöka hålla igång bloggen på riktigt ett tag igen. Att det är lov den här veckan underlättar det hela en del. Dagens projekt är att ta sig till biblioteket och lämna tillbaka de ljudböcker jag lyssnade på på sjukhuset. Om jag orkar ska jag gå till skolan också och misshandla ett piano. Fröken kom och stämde mig fiol i morse. Jag antar att jag borde skämmas lite. Jag borde verkligen kunna stämma själv efter alla dessa år men med nya, ovana strängar och inget riktigt A att gå efter är det svårt.

Huvudvärken är värre idag. Hoppas att lite frisk luft hjälper. För att höja stämningen får ni en bild på en glad Hjalmar. Nu ska  jag ta mig samman och ta hand om disken. Om ni läst noga kan ni se att det blir inte mindre än tre projekt idag. Tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0