God jul!

Så här i efterhand får jag önska att ni alla fick en riktigt bra jul. Min jul ska vara kul, som Sune sa. Min jul var kul. Bara lite, lite kaotiskt men det hör liksom till. Jag tycker det funkar bättre att vara hemma nu. Samtliga familjemedlemmar har haft ett riktigt tufft år, av olika anledningar, och det har satt sina spår. Känslan av hopplös uppgivenhet finns kvar i hörnen men vi befinner oss ändå på andra sidan av de stora prövningarnas tid. Ett enda krissamtal var allt som behövdes, inga tårar. Jag är stolt över mina bröder och besviken på mina föräldrar. Det är inte helt lätt. Men det hör kanske till den här tiden att det ska vara så. Säkert är att alla försöker så gott de kan i alla fall. På det hela taget blev det en riktigt bra jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0