freeeeeedom!

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Jag anföll aldrig men på måndag förmiddag kom en annan krampare som behövde utrustningen och jag blev bortkopplad. Avkopplad.

Medicinen har satts in igen. Jag får stå på den i ett par månader nu så försöker vi igen, senare.

Det är lite surt att veckan inte "gav något" men ändå så otroligt skönt att inte ha krampat. Jag känner mig en aning mer trött och matt än vanligt. Veckan har ändå varit en spänd väntan på att något obehagligt ska komma. Men sjuk är jag inte - snarare friskare än jag var innan jag åkte ner.

Nu ska jag må bra i de där månaderna. Dröjer det länge och jag förblir krampfri kan jag kanske argumentera för att få äta tegretol en längre period. Det tar vi då.

Idag ska jag klippa håret. Stackars Sophie ska försöka få bort de klisterrester jag inte lyckats tvätta bort själv. Jag och Daniela ska ta en promenad och hälsa på på skolan en sväng. I kväll ska jag fika på stan med Hanna och Lisa. Sist ska jag laga tofuhamburgare till Sara som kommer hem sent. Visst låter det underbart!

Kommentarer
Postat av: Fröken

Ja Moa, det låter underbart!!!

2009-12-01 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0