Vem är småbarnsföräldern?

Jag är som sagt inte hemma många timmar om dygnet men under de timmarna har jag börjat uppskatta vissa saker onormalt mycket, såsom:

Att få sova
Att få gå på toa ifred
Att vara helt ensam, i alla fall på ett par kvadratdecimeter
Att få ha det helt tyst i en sekund. Övningkorridorens inferno är intet mot mitt hem när alla är igång...

För övrigt har undret gjort det igen. Först snöt han sig i min hand (vilket förvisso är en stor bravad för en som bara andats i åtta veckor) sen kräktes han i badvattnet, bajsade i handduken, kissade på min tröja och dreglade på mina lår. Detta under loppet av fem minuter. Glömde jag säga att jag älskar honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0