slödag

Idag har jag gjort absolut ingenting. Jag har inte borstat tänderna sedan i morse, inte klätt på mig och knappt flyttat mig från soffan. Jag har bara läst och spelat sims. Hela dagen. Tack Sara, sådanahär dagar behövs ibland. Absolut inte för ofta, då blir man bara olycklig, men just idag var det precis vad jag behövde. Här finns ingen skam för att inte göra något viktigt och utvecklande varje sekund av sitt liv. Bara mys och umjänge, en andningspaus. Imorgon, imorgon ska det bli så fantatiskt kul att baka bröd, spela, läsa lite till, gå en lång promenad och kanske skriva lite vettiga saker. Men det är imorgon, fortfarande väntar en lång, seg kväll av ingentinggörande. Enjoy life while you are living, then it's too late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0