Nu blir Skogh led-sen

Sedan jag senast skrev har jag varit så utpumpad att jag inte orkat/hunnit/kunnat skriva. Turnén blev fantastiskt folig och jag ångrar inte en sekund arr jag till sist valde att vaa med hela vägen. Man kan dock undra vad jag lärde mig på det. I helgen åkte jag och Ingridpräst till hufvudstaden för att gynna Indiska till max, se vacker konst och hälsa på hennes föräldrar - bland annat. Så blir inga fönster putsade. Innan jag kom hem på söndag kväll for modern, fadern och broder mins till broder störst i Gävle. (Mamma har en kursvecka.) Kvar blev jag med bröderna mellan. Inget körkort synes än och bröderna följer sin systers spår och har så många kvällsaktiviteter att de måste klona sig. Otroligt är att det faktiskt löste sig. Schemat skulle gå i ett men ingen skulle behöva vara på rvå ställen samtidigt. Planen var att jag på onsdag morgon skulle åka ner till Uppsala för att träffa sjukgymnast m.m. och sedan på kvällen byta plats med fadern i Gävle. Jag och Hjalmar skulle hänga tillsammans till fredag morgon då jag skulle återvända till Uppsala för spel, fest och vila. Tro då inte att den andra kvartetten (läs med störtsta förakt) har flyttat vår tisdagskonsert till torsdag kväll istället. Då blir man trött. Så trött att jag inte ens orkar skriva om allt roligt jag haft för mig. Apa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag LOVAR, om domkyrkan tappar ett torn är du den första som får reda på det.

2008-10-20 @ 20:20:45
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0