Måndag

Dagen har varit fantastiskt bra! Trots att jag glömde både mina slappna av - piller och alvedon hemma överlevde jag. Det blev mindre trevligt och lite vingligt men nu vet jag att jag inte behöver få panik om jag skulle vara tvungen att vara utan dem någon mer gång. Flera på skolan går regelbundet hos sjukgymnaster. Jag har hört mig för lite om namn och om någon är särskillt bra. Vet dock inte iom jag måste gå via neurologen för att få någon som passar mig. Hade aningens svårt när en av vännerna beklagade sig för att hon fått vänta så länge på en remiss - hela två och en halv vecka!

Imorgon ska jag vakta lilla Hedda och lite större Axel i en hel timme alldeles själv. Hedda är en boxervalp som är yngre än Hjalmar. Sagolikt söt. Vi ska nog komma bra överens, hon och jag.

En bra bok jag läser nu är Mig äger ingen. I och för sig har väl resten av Sverige redan läst den, jag var lite seg innan jag äntligen lyckades köpa den. Men nu är jag fast. Trollbunden. En väldigt bra bok. Den ska göra mig sällskap i sängen nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0