smärta

varierad kost är bra. det finns räknudlar, currynudlar, kryddstarka nudlar och nudlar med grönsakssmak. sedan i fredags har jag levt enligt denna fantastiska diet med några inslag av hjortronyoughurt (den nya favoriten) och vindruvor. det börjar sätta sina spår. AJ, min mage!

nu är den helt klar förresten. jag tror att den blev riktigt bra till slut. men varför drabbas jag alltid av denna totala förvirring när jag slutfört någonting stort? jag hinner ju aldrig riktigt med att vara stolt över att jag lyckats med något innan jag måste börja på nästa grej. perioden mellan slutförande och val av nytt uppdrag är omvälvande. under de perioderna är jag allmänt osäker på vem jag är, var jag befinner mig (typ, på vilken kontinent) och vilket sekel det är. nu tror jag att jag borde skriva lite i min loggbok eller på projektarbetet. men  det kan också vara så att kungen kommer i morgon och i så fall måste jag verkligen klippa gräset.

Kommentarer
Postat av: anna+karin

går du ner i vikt av nudlar???

2008-05-07 @ 09:59:33
URL: http://notsocute.blogg.se
Postat av: Sara

^ Smart tjej det där... Vilket gräs?

2008-05-07 @ 10:43:09
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0