saker man kan göra

Det är den sista helgen jag bor på just det här stället. Den sista hela helgen jag bor i Uppsala. Vad göra?

Vara ensam
Bli arg för att man är ensam
Bli ännu argare för att jag får ta hand om tvätten igen
Titta på TV
Gå omkring naken i lägenheten bara för att det är varmt och ingen ändå ser
Titta på TV
Sova
Titta på torktumlaren medan den får all tvätt torr (tjoho)
Dikta en smula
Skriva kärleksförklaringar till lärare
Ha 38,4 graders feber
Dricka vatten
Vara för trött för att laga mat
Titta på TV
Tänka på hur mycket jag tycker om alla här och hur mycket jag kommer att sakna att de är en del av min vardag
Gråta en skvätt
Ta sig i kragen och laga pasta och linssås
Vara alldeles fulkomligt lycklig
Blogga

Kommentarer
Postat av: Sara

MOA! Du måste skriva lite så man vet hur du har det där uppe i Norrland!

2008-06-10 @ 13:55:43
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0