lördag

Jag har:     1. Varit i Sunnersta och fått en massa mat.
                   2. Spelat i Åkerby.
                   3. Sett Edwars Scissorhands och Monsters Inc med Elin. Underbart!
                   4. I fredags myspicknickade jag med tre Saror och en Rebecka.

Just nu:     1. Ser jag ett program om Unga musiker på tvåan
                   2. Funderar jag över vad jag ska hitta på att äta eftersom jag trots utfodring i Sunnersta snart svälter ihjäl                         men är alldeles för trött och mår alldeles för illa för att laga något riktigt. (kanske det blir nudlar...)
                    3. Får ångest över uppgifter jag ska lämna in i veckan. Hade detta varit för en vecka sedan hade jag varit                         helt lugn inför dem med tanke på att säkert tolv andra uppgifter skulle in före dem i vilket fall men nu är                             jag fullständigt ur fas med mig själ, mina åstadkommanden och min ångest.
                   4. Har jag för sjuttioelfte gången  bestämt att jag ska ringa Ackis imorn för nu orkar jag banne mig inte med                     det här längre. Droga ner mig ett tag så att jag inte känner något och får vila ut så ska jag lära mig att inte                     leka felstämd fiolsträng sedan. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll! :)
kram

2008-05-11 @ 19:06:23
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Cajsa

Hej!
Kolla in min nya, fina blogg:)

2008-05-11 @ 19:16:30
URL: http://theoddity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0