har jag världens bästa projektarbete?

Jag om 20 år:
Om 20 år har jag precis fyllt 34.
Jag ska bo i Uppsala. Det är det finaste stället på jorden. jag ska ha tre barn. Ett som är 12, ett som är 10 och ett som är fem. jag vill bli låg- eller mellanstadielärare på Heidenstams montessoriskola i Bellmans området. Jag vill gifta mig i Uppsala, men inte i domkyrkan när jag är 20 år. På fritiden ska jag skriva i UNT, jobba i min trädgård, springa och gå långa promenader med min granne och bästa vän Hanna. Jag vill ha många djur, hundar, katter, kaniner, hamstrar, fåglar och fiskar. På somrarna ska jag bo några veckor på ön med HP och Lisa och så ska jag åka på semester med min familj och turnera i England med en orkester där jag är första stämledare. Mitt hus ska vara ljust och stort med två våningar och en stor trädgård. Jag ska leka mycket med mina barn och ofta åka på utflykter till någon skog och på muséer och annat i staden. Jag, HP och Lisa ska också träffas mycket och jag ska sticka tröjor till min man. Jag ska skriva brev och prata i telefon med de kompisar jag har nu, kanske träffa dem ibland, kanske skriva något till UNT om de berömda skådespelerskorna Fia, Malin och Johanna. Om jag kunde skulle jag gärna regissera eller spela med i någon film baserad på Jane Austens romaner. Helst Stolthet och fördom, men jag passar nog inte inom film. I alla fall inte som skådis. Jag ska göra det jag kan av mitt liv och det kan ingen hindra mig ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0