Fler bra saker

16 + 2 = 18 MVG, plus ett G! Tjo ho! Nu närmar sig slutet och de glada överraskningarna är många.

När jag var tio sbörjade jag en äventyrsbok om klubben Kräftan (typ som femböckerna). Jag läste igenom det jag skrivit idag för att bestämma om jag ska använda det i projektarbetet eller inte. Så här bra var jag på engelska då:

"James!" viskade han "Yor fuck boy! Come!"
"I come Willy, but my trousers is away!"
"Great! Come now!"
"But..."
"Now!"
Mannen som hette James kom in i rummet - utan byxor.
"What's tath 'boss?"
"It's a panter!"
James blev stel i hela kroppen och hans håriga ben fick gåshud.
"Well," sa han "What can I do tho that?"
"Kill hem!" sa Willy och vände sig om. "Where is the dog and the girl?!"
"Don't ask my!"
"Ofcourse not!"

Männen är, som ni kanske förstår, skurkarna. Litteratur på hög nivå vill jag mena.

En annan kul sak är att vännernas äventyr börjar med att en av dem vinner en resa. Gissa vart! Till allas vårt älskade Zimbabwe! (som jag av någon anledning stavade Zinbawe då)

Nu ska jag äta choklad och låtsas att jag kommer att bli godkänd även i Naturkunskapen.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skrattade så jag ramlade av stolen. Fast det var kanske inte menat som kul.

2008-05-14 @ 20:49:12
Postat av: Sara

23 MVG, 2 VG, 1 G so far. Jag hoppas på 0 till av det sistnämnda.

2008-05-14 @ 20:50:47
Postat av: me-self

ha! kom på att vi skulle kunna få exakt likadana betyg. det vore lite coolt. men attans, jag får nog inte mvg i engelska c. tror kvinnan så något om det när jag precis kommit tillbaka. kul ändå. nu ska jag sova. god natt.

2008-05-15 @ 02:05:48
URL: http://bananpannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0