det blir bara bättre

Kontaktannons:
Var hälsad, käre någon!
Jag är en galen fjortis som söker någon att lätta mitt hjärta hos. Jag är rätt lång, mullig och allmänt tråkig. För dem som inte känner mig, alltså. Det är bara en täckmantel över mitt rätta, galna jag. De som inte känner mig kan också tro att jag är ordningsam och alltid tar skolan i första hand. Tyvärr är det inte sant. Det är klart att jag bryr mig om skolan men det är bara för att få så bra betyg som möjligt så att jag kommer bort från den här hålan så snart som möjligt. Eftersom jag också har andra intressen är jag tvungen att plugga så fort jag är hemma, alltså hinner det aldrig bli stökigt i mitt rum. Mina andra intressen varierar mycket, ofta och ibland väldigt dramatiskt. Musik, film, inredning, litteratur och idrott ligger alltid högt på listan. Ibland får jag handarbetsryck och kan sitta och sticka tröjor i 48 timmar (VARNING). Mina syskon, mina föräldrar och mina vänner är mycket viktiga i mitt liv och jag säger aldrig nej till en pratstund. Mina framtidsambitioner är Uppsala, Uppsala och Uppsala. Om du vågar höra av dig bör du vara beredd på att jag gillar tatueringar och skäggstubb. Dessutom är jag helt kass på datorer.
Vänliga Hälsningar
Moa Skogh

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

detta inlägg måste vara det mest underhållande jag läst på länge :D haha

2008-05-28 @ 11:45:57
URL: http://sopravvivo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0