begränsningarnas tid

Jag kan inte sy. En gång i tiden var jag riktigt bra på det men efter att ha dissikerat mitt favoritörngott har jag förstått att den tiden varit och farit. Byxorna är hela i alla fall, men det bidde ingen klänning till min docka - det bidde en kroppsstrumpa.

Har någon sett det Joeyavsnitt när brorsonen (Michael?) ringer en tillfällig flickvän och pratar in ett meddelande på telefonsvararen. Han börjar med att förklara hur han inte förstått hennes signaler och gärna vill gå ut med henne typ, men lyckas komma in på att han aldrig haft sex med en kvinna och inte heller med en man och så vidare. Det blir bara värre och värre och det slutar med att Alex sliter luren från honom. That is my life. I don't like it.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har säkert sett avsnittet men kommer inte ihåg det. Om det är till någpn tröst kan jag inte heller sy.

2008-05-30 @ 18:44:05
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0