Nu börjar allvaret

Efter världens längsta startsträcka kan arbetet äntligen börja! I en vecka ska jag försöka koncentrera mig hemma för att se om det funkar bättre än i skolan. Jag har konstruerat ett schema som SKA följas till punkt och pricka, ungefär, i så fall borde allting funka. Det är inget stenhårt schema, jag tänker inte köra slut på mig själv. Det är helt enkelt till fför att jag effektivt ska få saker gjorda och samtidigt må bättre. Så mycket bloggande blir det dock inte tror jag. Kanske en liten uppdatering av läget varje dag.

För tillfället ligger jag efter :-) Eller, inte riktigt. Eftersom förmiddagen bestod av de sista sakerna jag skulle göra utanför lägenheten och inte riktigt gick att tidsbestämma är dagens schema lite öppet. Jag har faktiskt varit effektiv hur som helst. Blivit tappad på blod, provat studentmössa, ätit lunch på stan, bokat ny tid för behandling, sett till att mina kvarglömda saker från Bollnäs (en film jag lånat av skolan och mina nycklar) kommer ner inom en snar framtid (på onsdag) och handlat mat som kommer att räcka till nästa jul. Pust. Tänk er mig med fiolen på ryggen, en sprängfull ryggsäck på magen, en stor papperskasse med mat i ena handen och två plastkassar med mat respektive en bag in box i den andra. Så hittar jag inte nycklarna! Jag blev själv förvånad över hur många svordommar jag kan!

Men allt ordnade sig och nu är lägenheten städad och rensat på sådant som stör. Uppdatering kommer ikväll!

Puss och kram, tavelram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Pax för vinet!

2008-03-03 @ 22:29:52
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0