2008-03-04

Mina kusiners granne har namnsdag, Adriana, grattis!

Seg dag trots solen som sken. Man känner sig oerhört dum när man ställer sig på balkongen och hoppar för att hålla sig vaken efter åtta timmar framför datorn. Att skala morötter kan man bara glömma, jag tog en promenad till statoil och köpte godis för 35 spänn. Efter fyra bitar mådde jag illa... Men, men, med hjälp av sockerchock gav de senaste tre timmarna resultat! Never, ever again Sudan! Om jag inte åker dit nån gång såklart. Och på torsdag när jag ska gå igenom den en sista gång. Men ändå! Den är klar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du som var så stolt över morötterna

2008-03-05 @ 19:48:08
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0