Sommarlovet nästa

Så var man tillbaka i Uppsala. Jag är uppriktigt ledsen att jag inte har nån kamera eller kunskapen att lägga in bilder på bloggen, maten vi åt i kväll var värd att förevigas! Jag fick för mig att jag skulle göra något riktigt och lade ner nästan två timmar på en gryta som aldrig ville kokas mjuk. Underbart gott blev det i alla fall, fast nu är jag hungrig igen...


Igår fick jag ännu en behandling. Visst hade jag förstått att jag var trött och inte mådde på topp, så mycket känner man åtminstone, men det blev jobbigare än jag trott. Efter fem minuter lade hon en handduk över ansiktet på mig och sa att jag skulle släppa taget och somna. Det är ingen fara, jag är inte på väg ner igen. Jag är bara lite låg. Julen har varit påfrestande.


Nu längtar jag efter en ny termin, min sista! Ska försöka få de uppsatser jag inte orkade ta itu med under helgerna innan onsdag och skolstart. Sen får vi se: Europa, eller världen, eller Uppsala ett tag till. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0