Gott nytt år!

Det snöar! Och snart är det mörkt ute, fast klockan bara är kvart över tre. Väntar på att familjen Norell ska komma så att vi kan äta ?lunch?. Igår hade vi en riktig familjedag. Vi spelade spel, Taifo och Alfapet, och hade turnering i Guitar Hero. Jag är pinsamt dålig men hjälp vad det är kul! Tog även kontakt med människor jag inte pratat med på alldeles för länge, fick ett tjugotal sms och somnade i soffan. Emil och pappa köpte Shrek den tredje så den såg vi innan klockringningen.
Snart bär det av till Uppsala igen, först ska bara två middagar samt en behandling hinnas med. Ett nytt år av möjligheter har börjat. Potatisens år, eller vad det var. Året jag tar studenten, Simon börjar högstadiet, Hanna fyller 20, pappa fyller 40, många barn föds och andra dör. Så går allting runt i livets stora cirkel.
Kram på er allihopa och kolla gärna de nya länkarna.
Fridens Liljor från mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skont att allt verkar ordna sig. Ar i Sydney nu. Har haft det helt underbart. Du har kanske kollat min resedagbok? Puss

2008-01-03 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0