Snabba vändningar

Helgen var fantastisk. Två överdådigt lyxiga måltider, gratis föreläsningar, härliga människor och lön! Det härligaste var att människorna faktiskt tyckte om mig! Jag betydde något och fyllde en funktion som tydligen var väldigt viktig fast jag själv inte riktigt förstod vad jag gjorde. En härlig känsla av att vara omtyckt bara av att vara den man är!

Så har jag återupptagit kontakten med den allra bästa av vänner. Solen skiner. Livet kunde nog inte vara bättre.

Tyvärr har blodet kommit tillbaka, för dem som undrar. Fick slänga ytterligare ett par öronproppar i morse, fast det är värst i munnen för tillfället. Pengarna börjar ta slut, lönen har inte kommit än i och för sig. Betygen ser också ut som de gör men inte ens det kan dämpa min glädje.

Livet är gott och så ska det vara. Allt kommer att bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0