En ros är en ros är en ros

Nu är det sent. Jag har packat till helgen, löjligt lite eftersom jag har kvar nästan alla kläder från förra helgen i Bollnäs. Jag har fikat på Joels med Sarorna. Underbart! Sen följde jag med en av dem hem och klippte henne!!! Stackars människa, hon kommer se ut som ett troll ett tag framöver. Men för att ha varit första gången man klipper någon är jag riktigt stolt :-)

Jag kommer att få genomföra mitt vecka tio schema. Det där jag har planerat mina dagar nästa vecka in i minsta detalj. Det som ska hjälpa mig att slutföra allt oavslutat. Om en och en halv vecka har jag inga rester kvar. Jag kan knappt förstå det.

Nu ska jag sova. Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0