du efterlängtade lov

har inte skrivit på ett tag på grund av skam. att börja ett lov med magsjuka är ju lagom kul. bra för motivationen också, nu när det här skulle bli lovet då jag blir klar med allt och räddar mina betyg.

kan man jobba som expert på bubble shooter? för där är jag snart.

jag håller i alla fall mig till planeringen vad det gäller min engelskabok. the woman in white, tokbra är den! men tanken på historia B får mig att gråta. varför, varför, varför? så svårt ska det inte vara. skriv, för i helvete människa, och få den ur världen! allt ordnar sig. nu ska jag tänka att jag är bäst i världen på att skriva undersökande uppsatser. jag har aldrig gjort något annat. jag är the undersökande uppsats!

om några timmar ska jag börja laga mat till vännerna, vi ska ha planeringsmöte hemma hos mig eftersom jag inte tar mig in till stan själv. egentligen är det verkligen konstigt att det inte finns några bussar här. så få är vi ändå inte.

nu verkar jag vara väldigt deppig. det är jag inte alls, det bara blev ett sånt inlägg den här gången. jag har nämligen sett se upp för dårarna, så nu är jag helt inställd på att livet är fett bra och att allt ordnar sig bara man vet vad man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0