punktform

  • Boooring! Jag har suttit vid datorn i 34 minuter nu. Jag står inte ut! Ge mig tvätt att hänga, barn att snyta, dementa att klä på, måltider att laga! Håller jag på att bli vuxen eller har det alltid varit så här tråkigt att sitta vid en dator?
  • Jag vill ha miiin dator - med internet - nu!
  • Jag vill ha miiin cykel, här och nu!
  • Två arbetsdagar kvar. 8,5 timmar imorn, 11 timmar på söndag. Good Lord, vad sommaren gått fort!
  • På måndag blir jag folkhögskolestudent/musikstuderande.
  • Bor hos Ingrid och Magnus för att vattna blommor, mata katt och få en kortare väg till jobbet. Bara lilla jag, helt solo, i ett stort hus. Tur att jag har Axel (katten).
  • Att hålla igång bloggandet över sommaren har visst inte gått så bra. Hur orkar människor jobba heltid på ett demensboende året om? Jag är helt slut!
  • Lyckligtvis anar jag ljuset i tunneln. Snart är det över!
  • Hjälp, vad fort det har gått och hjälp vad hemskt det var i början och hjälp vad jag kommer att sakna det.
  • Här sätter jag punkt.

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH! Det låter som en bra grej tycker jag. Warum/pourquoi?

2008-08-15 @ 18:06:27
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0