Tack och adjö.

Jag blev utmanad av Sara, här är reglerna:

1. Länka till den du blev utmanad av. http://bananasplit.blogg.se/
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dom du har utmanat, i deras blogg.

7 Sanningar om mig själv:

1. Jag är hopplöst fängslad av Cityakuten.
2. Jag har tre yngre bröder som alla inom en snar framtid är längre än mig.
3. Innan jag fyllde ett hade jag bott på sex olika ställen, ett av dem var i Reykjavik hos min moster.
4. Jag älskar selleri och jordnötssmör - tillsammans.
5. En gång i tiden var jag bäst i klassen på höjdhopp.
6. Jag tänker oftast inte på att jag hälsar på och ler mot folk jag möter, vilket drar åt sig både trevliga och mindre trevliga människor.
7. Min vänstra fot är två storlekar större än min högra.

Tyvärr kan jag nog inte fullfölja utmaningen eftersom alla jag vet har bloggar redan är utmanade... Eller jag kan alltid försöka få Öhman och Tina att uppdatera. Och Sara Häll, förstås. Åsa och Diren kan jag ju utmana också men jag tvivlar på att utmaningen platsar i deras bloggar, särskilt som Diren nog inte ens vet om min blogg.

Nu uppdaterar jag inte förrän någon kommenterar något av mina senaste inlägg. Förresten ska jag få någon slags skolarbete gjort innan jag överhuvudtaget kollar min blogg igne. Så vi hörs efter jul nån gång. Mors.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..det skulle verkligen va intressant att se direns hemligheter...jag kan bara gissa, usch

2007-11-02 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0