Nöjda?

vet ni vad som hände? jag skrev världens längsta inlägg igen och sparade så är jag skulle publicera det försvann allt. nu har jag skrivit nåt i alla fall. jag är hur pigg som helst, eller bara uppskruvad. jag är hur nervös som helst inför imorgon, fast det är skönt att slippa nationella, en börda mindre att bära. nu ska jag äta choklad och titta på tv innan jag skriver klart sagan om Lenin och den Ryska revolutionen och läser, om jag inte somnar innan dess. Men klar med engelskan ska jag bli. jag vill ha MVG i engelska! jag vill! hur oväsentligt och futtigt det än är vid sidan om mina andra problem så vill jag faktiskt det. godnatt gott folk, vi ses imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0