lunch

Hungrig! Jag är hungrig! Nu är hörförståelsen och läsförståelsen över vad det gäller franskan. Det katastrofade sig och jag fick några black-outer men nu är det gjort! Phillippe gav mig en smärre hjärtattack då han påstod att jag och Sara helt plötsligt skulle göra den muntliga delen nu också. Never ever! Glöm det! Läsa och lyssna kan man göra utan att förbereda sig, det är bara att göra. Men för att prata måste man få kolla upp ord och grammatik, tack! Varför sitter jag här och skriver om ingenting när jag kunde göra en del vettiga saker? Läsa engelskaboken till exempel, eller ringa det där samtalet jag skjutit upp en vecka kanske. Lenin är inlämnad, tjoho, jippie, halleluja! Nu ringer jag. Hej hopp leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0