suck

Nu börjar min fiollektion om bara en timme. Jag har suttit i skolan sedan halv nio i morse. Nu börjar jag faktiskt bli lite trött på det. Jag har åtminstone fått nästan hela idrottstentan klar. Det var länge sedan jag skrev nu. Faktum är att jag dokumenterade hela Londonresan men den försvann när jag skulle publicera den. Då blev jag så arg att jag inte har velat skriva sedan dess. Vad gör jag nu då i en kvart? Kanske skulle få tag i något ätbart för att undvika kolapps när jag väl är i Åkerby. Inte för att jag är hungrig men man borde visst äta tre mål mat innan klockan nio. rastlös seg och jag vet inte vad. Som tur är har jag världens bästa kompis - ibland kompisar - och helt underbara lärare så jag lär nog överleva den här gången också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0