hej hopp allihop!

Nu startade jag en blogg ändå. Fast jag har hur många rester som helst kvaroch fast jag har tusen saker att göra... nåja, jag har åtminstone diskat ;P Men vad ska man göra först: matten, historian, svenskan, internationella relationer, italienskan eller franskan? Jag blir galen!!! Så borde jag öva tills imorn, extra fiollektioner är alltid kul... Det gör jag. Ja,vad kul! Hjälp vad klockan var mycket, nu måste jag nästan börja med maten... Hanna kommer om en kvart och jag ska träna om en timme. Friskis och svettis, det behövs verkligen nu.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Börja med det som är mest sent. Eller eventuellt det som går fortast och är roligast.

2007-04-02 @ 22:18:54
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0