godkväll, godnatt, adjö, underbara dag

Nu sitter jag här igen. Vet inte var jag ska börja. Matten verkar som en bra idé, så slipper Matts bli chockad av ännu ett IG från min sida. Det har varit en ovanligt bra dag. Jag hade jättekul på historian, även om jag kanske inte fick så mycket gjort för min egen del, inspirerade mest andra - hoppas jag (eller irriterade). Sen stängde skolan för att någon klantskalle haft av en attenledning. Det hindrade inte oss tappra kämpar som lever för vår skola att sitta kvar. Lite plugg fick jag gjort sen spelade jag i ett tomt klassrum. Det lät så bra att Matts ville hänga på, tyvärr hade jag inga pianonoter. Klockan fyra kom jag därifrån. Fikade med Elin på Linné för pengar jag inte har... det var mysigt, otroligt roligt att träffa henne igen. Så tog jag en sväng förbi Åkerby. Jag blir alltid lika glad när jag har varit där. En promenad och en tallrik fisksoppa senare sitter jag då här, lycklig, trött och obeslutsam. Värre kan man ha det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, jag håller med. Dagen var bra. I skolan iaf. Sen var det piss. Kolla bloggen för detaljer.

2007-04-03 @ 22:18:51
URL: http://bananasplit.blogg.se
Postat av: Rebecka

Det är fantastiskt vilken förmåga du har att se allt i solsken - ta tillvara på den!
Ta det lugnt och var inte orolig, vår plugg-lan löser alla problem ska du se, det är mitt sätt att lösa saker och ting (naiv, orealistisk optimism)
Sov gott!

2007-04-03 @ 23:04:26
URL: http://Kravbanan.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, herregud, tre minuter efter halv. Då kan man inte ringa. Nu sitter jag här ändå, och halvsover. Men jag ska gå och lägga mig nu.

För övrigt var att be till Gud om matten det roligaste jag hört på länge. Det finns väl inget som är byggt på logik lika mycket som matte? Vad ska Gud göra åt det? Ändra naturlagarna?

Puss

2007-04-04 @ 00:00:09
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0