Hej på er.

Det är lite rörigt i mitt liv så bloggen har glömts bort ett tag. Jag har nästan packat klart inför flytten trots att mamma och pappa inte kommer ner förrän på fredag. Jag har gått längre promenader och blivit arg för att det är så jobbigt. Senast jag var hos sjukgymnasten tog jag i från tårna och blev alldeles för trött. Jag har haft mer ont sedan dess och varit lite ledsen. Jag vill ju så mycket nu! Orkar inte vänta på kroppen...

Imorgon ska jag börja i en kör. Trots att jag använder rullstolen rätt ofta tillåter jag mig att tänka på den dag jag kan vara med på spinningpass och friskisgympa. Jag törs nog tro att den kommer.

Idag har jag återigen tagit itu med de franska verben. De är så otroligt många! Jag har ritat upp verbträd för åtta av femtiosju oregelbundna verb. På lördag ska jag tapetsera mitt nya rum med dem. Det är roligt att rita upp saker så att de blir tydliga. Färgpennorna är mina vänner. Sen gäller det bara att komma ihåg det man skriver ner också.


Så här flitig var jag när jag gick i nian. Snygg var jag också. Snart igen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0