Hemma bäst

Lägenheten var fantastiskt fin. Människan var trevlig. Jag kan absolut tänka mig att bo där ett år. Har inga som helst anledningar att inte tycka det är perfekt. Förutom magkänslan. Det ligger lite, lite för nära det där stället där han den där bor (bodde). Och jag blir så arg! Bara jag ser toppen på Moskén, ljusen på Statoil, anar taken på de smutsgula husen får jag ont i magen. Varför? Helvete skit och piss. Det var längesen. Har varit och farit. Jag har ingenting att vara rädd för längre. Det ska inte hindra mig från att vilja bo i världens bästa lägenhet med världens trevligaste människa. Suck. Grubbel.
Tänk att jag så mycket hellre bor i en skrubb i ett kollektiv jag känner till. Känner en av de som bor där flyktigt och vet inte ens om det finns något ledigt där men ändå är magkänslan bättre vad det gäller det. Trots att det ligger i samma område som ovan nämnda lägenhet.
Öhman, snälla, kära Öhman! Hitta en trea elelr tvåa. Fixa förstahandskontrakt och låt mig hyra i andra hand av dig tills spanjoren kommer upp! Det vore så himla sweet. Bäst i världen. Helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Öhman lilla Öhman

Moa, kära Moa. Vi fixar en lya, no problems...Detta skall vi ordna och du skall bli min alldeles egna tekokare och kakbakare och sådär. Det ingår i eventuellt kontrakt, så det så. PUSS!!!

2010-03-17 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0