. för att jag inte kommer på någon annan rubrik.

Tänk att det går att vara så trött. Det förvånar mig alltid hur min kropp uthärdar mer och mer smärta och mer och mer trötthet utan att gå under. Jag ska inte klaga. De senaste dagarna har mycket varit mycket bättre än jag vågat hoppas. Hjalmar var ett ljus i skolan, jag har lärt E, A och L vika tranor, tillochmed har jag övat lite. Gehörsprovet gick nog bra. För första gången kunde jag känna att även om det gick åt helvete skulle världen inte gå under. Och så kändes det bra. Vilken bonus!

Imorgon åker jag till Uppsala. Så var det dags igen. Det var nästan skönare när jag fick veta det nån dag i förväg och inte hann fundera så mycket. Nu har jag varit "där" i mina tankar hela veckan trots att så mycket annat har hänt.

Livet är vad som händer oss medan vi planerar andra saker.

Jag har precis varit hos kuratorn. Vi pratade om saker som var alldeles för jobbiga att tänka på. Nu ska jag äntligen lägga mig och sova en stund innan jag ska till musikskolan för SHOFrep ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0