Ny bil

Idag har vi hämtat den nya bilen. En ljusgulbrun, stor (toyota previa, för de som kan sånt). Vi premiäråkte till mormor och morfar för att få deras godkännande och en kopp kaffe. Jag fick dessutom några meter tyg som blivit över när mammas moster flyttade för några veckor sen. Nu ska här sys byxor. Me like!

Imorgon åker familjen till Stockholm men jag hoppar av i Norrtälje för att träffa finaste Ellikan innan hon flyttar till Arvika. Vi ska sticka och titta på en alldeles ny hundvalp. Bara vi två ska bo i hennes stora släktgård en natt. Jag firade nyår där och förstod att det måste vara ett paradis på sommaren redan då.

På lördag gäller det. Jag är lite nervös redan nu men inte på långa vägar så mycket som jag skulle kunna vara. Det är mest overkligt att jag kommer veta så mycket mer om min framtid på söndag än vad jag gör nu. Det ska bli så väldigt skönt när det är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0