Märkt

Det syns inte på mig att jag är sjuk. När det är illa går jag som en kratta men anfallen lämnar inga spår. Tillfälliga bulor, blåmärken och skrubbsår ibland. Halskragen syntes ju en hel del men nu är den borta. Tillochmed ögonbrynet som tejpades ihop läkte fint och ärret försvann.

Undersökningarna lämnar också tillfälliga spår men på några dagar är ordningen återställd. Tills nu. Ett märke efter en EKGelektrod vill inte lämna mig. En bit nordväst om min navel (vilket är ett konstigt ställe för en EKGelektrod tycker jag, alldeles för lågt) lyser en måne. Elektroden satt där i fyra dygn och togs bort för snart tre veckor sen. Märket sitter där det sitter. Vill inte blekna ett dugg.

Är det det största bestående men jag får av karusellen är det helt okej tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sjuk då Moa? Jag anser mig inte sjuk, även om jag lider av reumatism. Hur ser du på det du lider av?

2010-04-21 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0