Nu börjar allvaret...

Det är otroligt vad bra det kan gå att låta bli att tänka på något obehagligt om man verkligen vill. Helgen har varit fantastiskt trevlig! Jag har hunnit träffa nästan all Uppsalakompisar och blivit vän med två bedårande katter. Idag har ja sovit länge, badat och lagat tofuhamburgare. Jag, Elin och Malva har lyssnat på julkalendrar och tittat på Madicken. Morgondagen känns väldigt långt borta men snart är den här. Om tolv timmar är jag nog på apoteket för att bunkra upp med nya elektroder till TENSen. Om tretton timmar har jag nog huvudet insmetat med bedövningsalva. Dubbel-HU! Jag önskar så att jag kommer lyckas vara samlad och ställa alla kloka frågor jag vill ha svar på.Detblirbradetblirbradetblirbradetblirbra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0