Snälla, snälla

Nej, jag syftar inte på Caroline av-Ugglas helt fantastiska låt utan på min första psykolog/kurator (har inte riktigt kommit fram till vad hon är). Jag tror Dr House tog fasta på vad jag sa om mötet med idiot-psykologen i Uppsala och valde ut den människa som såg snällast ut. Hon var tydlig, lyssnade på mig och frågade inte om jag brukar dras till äldre män. Då är jag nöjd! Besök nr 1 får fyra får av fem möjliga!



Besök nr 2 blev inställt. Läkaren är hemma med sjukt barn. Jag tolkar att jag inte är förkrossad som ett sundhetstecken. För ett halvår sedan hade jag gråtit floder. Skönt, skönt skönt att slippa det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! Men varför just får?

2009-03-16 @ 11:58:56
URL: http://bananasplit.blogg.se/
Postat av: Moa

Får är mjuka och har snälla ögon. Det passar mig bra tycker jag.

2009-03-16 @ 14:05:04
Postat av: Sara

Har marknadsföringen gett resultat?

2009-03-16 @ 21:54:42
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0