Om jag hade en bilddagbok...

... skulle den kunna ha tett sig så här den 17e februari i år:


På neuropsyk får man ha på sig snygga men mycket obekväma mössor.

Sängen jag låg på i sex timmar hade ett mycket snyggt överkast.
Inte mindre än tjugo sladdar går från elektroder på mitt huvud genom denna snygga annordning...
...till denna. Observera halskragen i bakgrunden.

Hemkomna från sjukhuset hälsar jag och Mr. Flesch till folket.
Att krama en sovande bror är den bästa medicinen.

Sist men inte minst, den utlovade bokhyllan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Såna där mössor har jag precis sett på en massa bilder med bebisar på senaste veckans föreläsningar.

2009-04-05 @ 23:25:13
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0